Să înţelegem mai bine Obiectivului Facebook de Vizibilitate a Mărcii

Obiectivul Facebook de Vizibilitate a Mărcii este o opţiune eficientă pentru  promotorii care plănuiesc să impulsioneze rezultatele generate de branduri. Ghidul prezent va aborda unele dintre cele mai întâlnite neînţelegeri legate de acest Obiectiv, pentru ca promotorii să-l poată utiliza  cu uşurinţă şi în mod eficient, în vederea atingerii rezultatelor  dorite. Care este diferenţa dintre […]

Read more Like this post0

Facebook transformă Messenger în platformă de aplicații și va lansa și o variantă business

Facebook a anunțat la conferința F8 planuri mari pentru aplicația de chat Messenger care acum are 600 de milioane de utilizatori și e văzută ca un motor de creștere pentru întreaga rețea socială. Messenger devine o platforma pe care dezvoltatorii sunt invitați să creeze diverse aplicații foto, video, dar și de shopping. În plus, va […]

Read more Like this post0

Ce trebuie să faci ca să fii mai popular pe Facebook

Facebook, cea mai importantă rețea de socializare din lume, folosește filtre pentru fiecare postare a fiecăruia dintre cele 1,4 miliarde de utilizatori ai săi. Facebook susține că își actualizează fără încetare filtrele astfel încât pe ”Feed”-ul fiecărui utilizator să apară doar cele mai relevante informații. Majoritatea oamenilor care au cont pe Facebook petrec în medie […]

Read more Like this post3

Facebook Multi Product Ads – Reclame pentru produse

Facebook a anunțat recent că vom putea construi prin Power Editor, reclame speciale pentru produse. Această funcționalitate va ajuta advertiserii  să promoveze mai multe produse într-un singur anunț și să ajungă, în același timp, la audiența potrivită. Anunțul sponsorizat va arăta cam așa: Facebook descrie reclamele pentru produse (product ads) ca fiind „o soluție creată […]

Read more Like this post0

Facebook punctează relevanța reclamelor plătite

Începând cu 11 februarie 2015, Facebook vine cu un nou update în ceea ce privește reclamele plătite. Pentru că noul algoritm se bazează din ce în ce mai mult pe relevanță, reclamele plătite vor fi evaluate în funcție de acest factor. În acest fel, Facebook vrea să se asigure că oamenii vor vedea doar reclamele […]

Read more Like this post2

Cum poți controla ceea ce îți apare în Facebook News Feed

Cu noile modificări aduse asupra News Feed-ului, utilizatorii de Facebook au control total asupra conținutului care apare în secțiunea Noutăți. Aceștia sunt acum liberi să aleagă doar subiectele relevante pentru ei și de a le ascunde pe acelea pe care nu doresc să le urmărească. Sortarea știrilor În meniul „Preferințe pentru secțiunea Noutăți” apare o […]

Read more Like this post1
Close
Go top