cheap jerseys jersey wholesale usa wholesale nhl hockey jerseys jersey wholesale china nba wholesale jerseys nfl football jerseys wholesale
Close

Facebook transformă Messenger în platformă de aplicații și va lansa și o variantă business

Facebook a anunțat la conferința F8 planuri mari pentru aplicația de chat Messenger care acum are 600 de milioane de utilizatori și e văzută ca un motor de creștere pentru întreaga rețea socială. Messenger devine o platforma pe care dezvoltatorii sunt invitați să creeze diverse aplicații foto, video, dar și de shopping. În plus, va […]

Read more Like this post0

Ce trebuie să faci ca să fii mai popular pe Facebook

Facebook, cea mai importantă rețea de socializare din lume, folosește filtre pentru fiecare postare a fiecăruia dintre cele 1,4 miliarde de utilizatori ai săi. Facebook susține că își actualizează fără încetare filtrele astfel încât pe ”Feed”-ul fiecărui utilizator să apară doar cele mai relevante informații. Majoritatea oamenilor care au cont pe Facebook petrec în medie […]

Read more Like this post3

Facebook Multi Product Ads – Reclame pentru produse

Facebook a anunțat recent că vom putea construi prin Power Editor, reclame speciale pentru produse. Această funcționalitate va ajuta advertiserii  să promoveze mai multe produse într-un singur anunț și să ajungă, în același timp, la audiența potrivită. Anunțul sponsorizat va arăta cam așa: Facebook descrie reclamele pentru produse (product ads) ca fiind „o soluție creată […]

Read more Like this post0

Facebook punctează relevanța reclamelor plătite

Începând cu 11 februarie 2015, Facebook vine cu un nou update în ceea ce privește reclamele plătite. Pentru că noul algoritm se bazează din ce în ce mai mult pe relevanță, reclamele plătite vor fi evaluate în funcție de acest factor. În acest fel, Facebook vrea să se asigure că oamenii vor vedea doar reclamele […]

Read more Like this post2

Cum poți controla ceea ce îți apare în Facebook News Feed

Cu noile modificări aduse asupra News Feed-ului, utilizatorii de Facebook au control total asupra conținutului care apare în secțiunea Noutăți. Aceștia sunt acum liberi să aleagă doar subiectele relevante pentru ei și de a le ascunde pe acelea pe care nu doresc să le urmărească. Sortarea știrilor În meniul „Preferințe pentru secțiunea Noutăți” apare o […]

Read more Like this post1

Facebook adaugă funcţia „sell” în grupuri

Facebook testa încă de la finalul anului 2014 funcţii avansate de comerţ prin intermediul grupurilor. A venit însă momentul ca acestea să ajungă în mâinile tuturor utilizatorilor, compania anunţând lansarea lor începând de astăzi. Asemeni tuturor funcţiilor noi de pe serviciile online din zilele noastre, nu toţi utilizatorii vor vedea noile meniuri, iar momentan doar […]

Read more Like this post1

Facebook a ajuns la 1,39 miliarde de utilizatori

Profitul rețelei de socializare Facebook a crescut cu 34% în trimestrul patru din 2014, la 701 milioane de dolari, în timp ce numărul de utilizatori a ajuns în decembrie 2014 la 1,39 miliarde, 86% din aceștia accesând serviciile Facebook de pe smartphone-uri sau alte dispozitive mobile. Veniturile din publicitate au înregistrat un avans de 53%, […]

Read more Like this post0

Facebook Ads. Cum să creezi anunțuri eficiente pe Facebook

Publicitatea pe Facebook este esențială în ceea ce privește atât atragerea de clienți noi cât și fidelizarea audienței existente. Nu mai este o surpriză faptul că majoritatea companiilor doresc să aibă o cât mai mare vizibilitate online. Conform Facebook, reclamele plătite pot ajunge la 89% din audiența dorită, însă multe ajung doar la 38%. De ce? […]

Read more Like this post1

Facebook va marca şi penaliza ştirile fictive şi concursurile frauduloase

La fel ca multe alte servicii online, Facebook nu este un produs bun sau rău prin însuşi natura lui, ci este exact aşa cum a reuşit utilizatorul să şi-l amenajeze. Un cont cu un număr mic de prieteni şi setări restrictive de acces poate fi o colţişor online plăcut, în timp ce un cont care […]

Read more Like this post1

Butoanele CTA (Call to Action), o nouă strategie în Facebook

Facebook vine și cu o veste bună: paginile vor putea adăuga butoane de call to action (CTA) care vor ajuta în atingerea obiectivelor de promovare. De ce este bună vestea? Pentru că un call to action poate transforma simplii fani sau vizitatori ai unei pagini de Facebook în abonați la newsletter, clienți, vizitatori ai unei pagini web etc. […]

Read more Like this post0
Go top
Kabuto